شناسهٔ خبر: 139600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور کارکنان انجام شد؛

برگزاری جلسه شورای عفاف وحجاب در اداره کل راه و شهر سازی استان مرکزی

جلسه شورای عفاف و حجاب جلسه شورای عفاف وحجاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخی دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (استان مرکزی)، جلسه شورای عفاف وحجاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان با شعار (مراقب هم باشیم) دراداره کل راه وشهرسازی استان برگزارشد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان دراین نشست  بیان داشت: جامعه سالم و امن  بدون مسئولیت پذیری  همه مردم میسر نمی‌شود، نقش حاکمیت دراین حوزه به تنهایی کافی نیست وهمه آحاد جامعه باید دراین مهم شرکت نمایند تا آنجایی که این امر در دنیا مسئولیت پذیری اجتماعی و آموزش داده می شود.

وی در این جلسه از حجاب به عنوان یک ارزش برای انسان یاد کرد وبیان داشت: امر به معروف در یک جمله یعنی هر چیزی به نفع مردم و جامعه است باید در جامعه حضور داشته باشد، همه ما باید پیامبر گرامی اسلام را اسوه رفتاری خود قرار دهیم چرا که از مهمترین خصوصیات اخلاقی پیامبر اعظم خلق و خوی نیکو بوده است و روی خوش خصوصاً برای کارمندان دولت و برخورد مناسب با ارباب رجوع از بهترین معروف ها محسوب شده و اجر اخروی به دنبال خواهد داشت.

 مدیرکل راه وشهرسازی استان درپایان این جلسه در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان بیان داشت: وظیفه ماست که در مقابل نقشه ها و دسیسه های دشمن در امر عفاف و حجاب فعالیت معکوس داشته باشیم و هر چه دشمن در امر مقابله با حجاب و فرهنگ بی حجابی کار می کند ما باید در خدمت حجاب و ترویج آن قدم برداریم.