شناسهٔ خبر: 139656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد؛

لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از فراهم‌سازی زیرساخت‌های تردد زائران اربعین

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی این اداره کل جهاد تبیین و اطلاع رسانی شفاف را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در جلسه با کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی در پوشش رسانه ای برنامه‌ها و عملکردهای این اداره کل قابل تقدیر بوده و اطلاع رسانی از اخبار و اجرای پروژه های بهش راه و شهرسازی از مصادیق جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد این مجموعه فرصت ویژه ای برای روابط عمومی بوده تا حلقه واسط بین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و جامعه باشد و این امر نشان از جایگاه خطیر  رسالت اطلاع‌رسانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توسعه زیر ساخت های راه سازی و مسکن ارزان از برنامه های مهم دولت بوده و از ابتدای کار دولت فعالیت بسیار زیاد و کم سابقه ای  در استان انجام شده که تکلیف شرعی و قانونی ما، ارائه عملکرد اداره کل به صورت شفاف، دقیق و کامل بوده و این بخش مهمی از تحقق جهاد تبیین است. 

حمزه لو بیان کرد: روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند و با انعکاس درست و به موقع عملکرد و خدمات سازمان می‌توانند در این عرصه اثرگذار باشند. 

وی اضافه کرد: باید به این مساله توجه شود که گسترش ارتباطات مردمی و اطلاع‌یابی از عملکردهای کارگزاران دولت ، از مهم‌ترین راهبردهای عرصه اطلاع‌رسانی به شمار می‌رود. 

وی افزود: هم اکنون تمامی برنامه ریزی ها و اولویت های اداره کل اتمام پروژه های مسیر مقدس  اربعین  حسینی (ع)در استان بوده و در این راستا کارگروه ستاد اربعین راه و شهرسازی استان تشکیل و  بصورت تمام وقت انجام پروژه های استان را پیگیری می کند که ضروری است اطلاع رسانی دقیق و شفاف در این خصوص به افکار عمومی جامعه انجام شود.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی هم در این جلسه گفت: در راستای اطلاع رسانی شفاف و دقیق از  اجرای برنامه ها و پروژه های اجرایی  اداره کل راه و شهرسازی استان در بخش سهولت تردد زائران اربعین حسینی از مسیر های منتهی به مرز تمرچین، ستاد خبری اربعین در اداره کل تشکیل شده و استفاده از کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی استان به خصوص صداوسیما در اولویت کاری قرار دارد.

محمد دیبایی افزود: هم اکنون به صورت ماهانه بیش از ۳۵۰ عنوان انواع محتوا خبری شامل خبر، کلیپ، موشن گرافی -اینفو گرافی-مستند خبری-مصاحبه و... در اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تولید می‌شود.