شناسهٔ خبر: 167188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درگذشت ۳ تن از همکاران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروستان در حین خدمت

. سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی درگذشت راهداران تلاشگر اداره سروستان را که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به هموطنان شریفمان در محور شیراز- سروستان به رحمت الهی پیوستند را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان فارس)، محسن عمادی سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی درگذشت راهداران تلاشگر اداره سروستان را که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به هموطنان شریفمان در محور شیراز- سروستان به رحمت الهی پیوستند را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت ناباورانه سه تن از همکاران شریفمان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروستان در حین خدمت موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
بی شک روح بلند این همکاران گرانقدر که از راهداران پرتلاش این اداره کل بودند نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یادشان جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، مصیبت وارده را به خانواده محترم آنان، همکاران و جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند مهربان برای عزیزان سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.