شناسهٔ خبر: 139666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار فارس از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان گراش و اوز

بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن گراش و اوز همزمان با سفر ایمانیه استاندار فارس به شهرستان گراش و اوز از عملیات ساخت واحد های طرح نهضت ملی مسکن دیدن و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، همزمان با سفر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به شهرستان گراش و اوز به اتفاق حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از عملیات ساخت واحد های طرح نهضت ملی مسکن دیدن و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفت.

شبانی در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی شهرستان گراش گفت : در این شهرستان در فاز یک، ۱۶۴ واحد مسکونی در ۴۱ بلوک به‌صورت دو طبقه ۴ واحدی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان گراش ٢١٦٢ متقاضی تایید نهایی شده اند، افزود: توانسته ایم با کمک شهرداری برای ١٠٣٦ متقاضی پروانه صادر کنیم و تاکنون برای ٢٣٧١ نفر از متقاضی زمین در این شهرستان تامین کرده ایم.

در ادامه با حضور ایمانیه به شهرستان اوز و حضور در محل پروژه ١٠٢ واحدی نهضت ملی این شهرستان در جریان اقدامات صورت گرفته، قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان اظهار کرد: فاز یک این طرح به صورت دو طبقه دو واحدی با حیاط مستقل در ۱۰۲ واحد است.

وی تصریح کرد: در این شهرستان تاکنون ٩٠٨ متقاضی مدارک آنها تایید نهایی شده که از این تعداد برای ٨۶٠ متقاضی زمین تامین شده است و ۴۵۶ پروانه ساخت نیز اخذ گردیده است.

شبانی خاطر نشان کرد: روند اجرای این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستـان با توجه به تامین و جانمایی زمین و اقدامات زیرساختی، شتاب گرفته و تمام تلاش ها بر تکمیل طرح ها بدون اتلاف وقت در حال انجام است.