شناسهٔ خبر: 139809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

راه‌های روستائی بوکان نوسازی می‌شوند

دکتر آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن تشریح پروژه های راهداری در شهرستان بوکان گفت: در تلاش هستیم تا با تخصیص اعتبارات لازم مشکلات راهداری و حمل و نقلی بوکان را مرتفع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان بوکان و بازدید از محورهای روستائی و شهری این شهرستان گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، مشکلات شهرستان بوکان در حوزه راهداری مرتفع خواهد شد که یکی از مهم ترین این پروژه ها محور شاهیندژ به طول ۱۵ کیلومتر بوده و جزو مطالبات اصلی مردم است.

آرامون افزود: در حوزه راه های روستائی نیز یکی از مطالبات مردمی شهرستان پروژه رحیم خان، نوبار کندی است که مقرر شد پس از تخصیص اعتبارات ملی به طول ۱۱ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت جاده برهان نیز تا پایان شهریور ماه تامین اعتبار شود.

به گفته این مقام مسئول ۲۰ تن قیر نیست بتوسط سازمان متبوعه به اداره شهرستان بوکان جهت اجرای پروژه ها به صورت امانی اختصاص خواهد یافت و در چندین پروژه نیز که مشکل اعتباری مطرح بود، دستورات لازم جهت رفعه آن صادر شد.

آرامون خاطر نشان کرد: همکاری مسئولین و نهاد های شهرستان بوکان می‌تواند پایه اصلی خدمت رسانی به مردم این شهرستان باشد و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با تمامی امکانات در خدمت رسانی به مردم این منطقه آماده است.