شناسهٔ خبر: 139866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مطرح کرد:

تاکید بر تسریع در انجام  پروژه ها و تکریم ارباب رجوع

برگزاری سومین جلسه شورای راهداری وحمل و نقل جاده ای استان بوشهر سومین جلسه شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و مدیران شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)سومین جلسه شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و مدیران شهرستانی برگزار شد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این نشست با اشاره به درپیش بوده مراسم پیاده روی اربعین، خاطرنشان کرد: در راستای آمادگی برای این مهم، باید کمبودهای احتمالی در زمینه تابلوها و علائم یا شانه سازی محورها مرتفع شود.

اخترشناس نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خصوصا وضعیت نمازخانه را مورد تاکید قرار داد و افزود: همکاران نسبت به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به استعلام های درگاه الکترونیکی مجوزها اهتمام داشته باشند.

اخترشناس همچنین با اشاره به فعال شدن پروژه بهسازی محور سیراف-جم که از مطالبات دیرینه مردم بوده، گفت: باید پیگیر ایفای تعهدات وزارت نفت برای این پروژه باشیم.

وی همچنین به درپیش بودن هفته دولت اشاره کرد و خواستار نظارت همکاران فنی و مدیران شهرستانی بر پروژه های مدنظر برای این ایام شد.

در این نشست معاونان اداره کل و برخی مدیران ستادی و شهرستانی به بیان مواردی در حوزه مرتبط برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر پرداختند.

همچنین در حاشیه این نشست از تلاش های روسای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جم و دیلم و کارشناسان آنها با هدای لوح سپاس تقدیر شد.