شناسهٔ خبر: 139909 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بهسازی محورهای استان انجام شد؛

برگزاری جلسه کمیته بررسی و تصویب پروژه های راهداری در زنجان

راهداری زنجان سومین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برگزار و تعریض و بهسازی چند محور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان) محسن امیرخانی رئیس حوزه مطالعات و بررسی های فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در سومین کمیته بررسی و تصویب طرح و پروژه های این اداره کل گفت: طرح مطالعاتی تعریض و بهسازی محور روستایی چلگان_علی‌آباد معینی، بهسازی و روسازی محور ابهر_شمال(نیکوئیه)، تعریض و بهسازی سه راهی نورین به پلیس راه ابهر مورد بررسی قرار گرفت و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

به گفته وی طرح ارائه شده محور روستایی سه‌راهی چلگان به سمت علی‌آباد معینی، پس از بازدید میدانی اعضای کمیته از محل اجرای طرح و بررسی تمام جوانب طرح توسط اعضا، کلیات طرح تایید شد.

امیرخانی افزود: کلیات طرح تعریض و بهسازی سه راهی نورین به پلیس راه ابهر، پس از اصلاح از سوی مهندس مشاور طرح، مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس حوزه مطالعات و بررسی‌های فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در مطالعات بهسازی روسازی محور ابهر_شمال (نیکوئیه) پس از ارائه طرح توسط مهندسین مشاور، گزینه بهسازی عمقی راه موجود با هدف ارتقا آن به راه روستایی استاندارد به تصویب رسید.

لازم به ذکر است ضمن ارزیابی پروژه ها از سوی  معاون راهداری اداره کل، اعضای کمیته و مهندسین مشاور طرح پرسش و پاسخ در این خصوص انجام گرفته و تصمیمات لازم در رابطه با هر یک از پیشنهادات اخذ شد.