شناسهٔ خبر: 139911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور جوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

شناسایی نخبگان جوان و مهارت افزایی جهت ارتقای سطح کیفی دستگاه‌ها از وظایف اصلی مشاوران است

شریف مشاور جوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: همواره شناسایی نخبگان جوان و متخصص در حوزه های مختلف یک مجموعه و مهارت افزایی از وظایف اصلی مشاوران جوان است که این موضوع باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد شریف مشاور جوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان روز دوشنبه با اشاره به حضور در جلسه استانی مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان خوزستان، اظهار کرد: این جلسه هم‌اندیشی جهت ارائه گزارش عملکرد مشاوران جوان در دستگاه ها و ادارات استان برگزار شد و در این نشست بر نقش موثر و محوری مشاوران در راستانی ارتقای سطح کیفی خدمات‌دهی دستگاه‌ها به شهروندان، تاکید شد.

وی افزود: در این جلسه پیشنهادات، راهکارها و نقاط ضعف، قوت و سطح مشاوره‌ها توسط تعدادی از مشاوران جوان مدیران کل استان مطرح شد که بی شک تداوم این جلسات می تواند در آینده بر استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و جوانان متخصص دستگاه ها  تاثیرگذار باشد.

مشاور جوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: همواره شناسایی نخبگان جوان و متخصص در حوزه های مختلف یک مجموعه از وظایف اصلی مشاوران جوان است که این موضوع  باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی برگزاری دوره‌های مهارتی، آموزشی و مدیریتی برای جوانان جهت پویایی و ارتقای سطح توانمندی دستگاه ها را یکی دیگر از اقدامات موثر دانست و بر اولویت قراردادن این پیشنهادات و راهکارها تاکید کرد.

شریف با اشاره به نقش برجسته و کلیدی جوانان متخصص در آینده کشور، گفت: بی شک جوانان متخصص در سطوح مختلف می توانند نقش موثری در رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی ایفا کنند، به همین جهت امید است، دولت در زمینه تقویت این قشر اقدامات اساسی صورت دهد تا در نهایت عملکرد قابل قبول و شایسته دستگاه های اجرایی موجبات رضایتمندی بیشترجامعه را به همراه داشته باشد.

وی در پایان به بخشی از وظایف مشاوران جوان در دستگاه ها اشاره داشت و خاطر نشان کرد: بی شک مدیران در هر مجموعه ای برای ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه پیرامون خود تلاش های گسترده ای دارند اما مشاوران جوان در این میان می توانند با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده این مسیر خدمت رسانی را تقویت و نقاط ضعف را برطرف سازند.