شناسهٔ خبر: 139951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۱۷ دستور کار در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای راز، ایور، گرمه و شوقان/ تصویب جهت ساخت واحدهای جنوبی نهضت ملی مسکن شوقان

کمیسیون ماده پنج ایور،شوقان،راز و گرمه در خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۱۷ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای راز، ایور، گرمه و شوقان با حضور اعضای جلسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای راز، ایور، گرمه و شوقان به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و با حضور سایر اعضا در محل استانداری روز دوشنبه مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شوقان موضوع تغییر جهت ساخت واحدهای جنوبی نهضت ملی مسکن جهت تامین پیش حیاط مطرح و تصویب و مقرر شد این شهر نیز مانند شهرهای گرمه و جاجرم واحدها به صورت جنوبی با پیش حیاط احداث شود.

علیمردانی عنوان کرد: در این جلسات تعداد ۱۷ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که از مهمترین پرونده می توان به درخواست تغییر کاربری های تجاری، تقاضای اصلاح گذرها و افزایش تراکم اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۷ پرونده مطرح شده در کمیسیون ۱۲ پرونده مربوط به شهر شوقان، ۳ پرونده مربوط به شهر راز، یک پرونده مربوط به شهر ایور و یک پرونده مربوط به شهر گرمه است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنید.