شناسهٔ خبر: 139964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تعیین تکلیف ۲۰۰ فقره پرونده حقوقی در گلستان

راه و شهرسازی گلستان - شعبانیان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰۰ فقره پرونده حقوقی استان در حوزه راه و شهرسازی تعیین تکلیف و ۱۴۸ فقره پرونده منجر به رای به نفع دولت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جمشید شعبانیان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در راستای برنامه اجرایی ابلاغی از جانب سازمان ملی زمین و مسکن حراست و نگهداری از اراضی ملی و دولتی جزو سرفصل های مهم تعریف شده برای ادارات حقوقی استان ها است.

وی با بیان اینکه تحقق صد در صدی این برنامه در دستور کار اداره حقوقی اداره کل قرار دارد، گفت: طی ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲، ساماندهی و تعیین تکلیف ۱۴۸ پرونده حقوقی انجام شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰۰ فقره پرونده حقوقی استان در حوزه راه و شهرسازی تعیین تکلیف و بیش از ۷۰ درصد پرونده ها منجر به رای به نفع دولت شده اند.

شعبانیان مساحت کلی این اراضی را ۹۲۴ هزار و ۹۷۶ متر مربع عنوان کرد و افزود: با اقدام به موقع، پیگیری و دفاعیات لازم در محاکم قضایی اداره حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان عملکرد مطلوبی در حوزه تعیین تکلیف پرونده های حقوقی دارد.