شناسهٔ خبر: 140029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در جلسه شورای مسکن خراسان شمالی

شورای مسکن خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه شورای مسکن استان با هدف بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی با دستور کار بررسی و رفع مسائل و مشکلات و تسریع در اجرای پروژه برکت بجنورد به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد، نماینده شرکت آرشام به عنوان پیمانکار و دیگر اعضای شورا در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل و آخرین وضعیت پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به اهمیت نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، خواستار سرعت بخشیدن به روند اقدامات مرتبط و تعیین تکلیف متقاضیان نهضت ملی مسکن پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد شد و خاطر نشان کرد: لازم است دستگاه های ذیربط و خدمات رسان در تکمیل این فرایند با روحیه ای جهادی نهایت همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه ابعاد مختلف کاری پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب طرح نهضت ملی مسکن بررسی و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است پروژه مذکور طبق قولی که پیمانکار پروژه در جلسه پیشین شورای مسکن مبنی بر فعالیت کارگاه به صورت ۲۴ ساعته داده بود در دو زمان مشغول به فعالیت است.