شناسهٔ خبر: 140078 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از مراحل اتمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با پیشرفت ۹۵ درصد خبر داد.

 علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه آن سازمان برای تکمیل و بهره‌برداری از ورزشگاه‌های در دست انجام توضیحاتی ارایه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب، ورزشگاه ۵ هزارنفری بروجرد، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری اردبیل، و ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرکرد در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه سه پروژه ورزشگاهی خرم‌آباد، بناب و بروجرد جزو مصوبات سفر رییس‌جمهوری و تسریع در تکمیل آنها مورد تاکید است، افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب پیشرفت بالای۷۵ درصد دارند که در صورت تامین اعتبار می‌توانند امسال افتتاح شوند و به بهره برداری برسند.

نبیان گفت: در حال حاضر ورزشگاه خرم‌آباد از پیشرفت فیزیکی بالایی ۹۵ درصد برخوردار است که تلاش می‌کنیم تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.