شناسهٔ خبر: 140207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پناهی فر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با صدور پیامی ایام تاسوعا، عاشورا و شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، با صدور پیامی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش را به عموم مردم ولایتمدار و خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان خوزستان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی أولاد الحسین و علی أصحاب الحسین.

عاشورا جلوه‌گاه با عظمت عشق و ایستادگی، ایثار و از خود گذشتگی، مردانگی و وفاداری به آرمان‌های مقدس اسلام و نبی مکرم اسلام است

واقعه عظیم و دردناک کربلا صحنه وقوع حماسه جاودان سرور و سالار شهید شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان است، که در تمامی اعصار نمادی از بصیرت و حق طلبی برای مردمان زمانه است.

 اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان خوزستان ایام عزاداری امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یارانش را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 قبولی طاعات و عزاداری های شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.