شناسهٔ خبر: 140264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

موافقت با الحاق ۲۴ هکتار از اراضی قلعه خواجه و ۸۵ هکتار از اراضی هندیجان به محدوده شهر

موافقت با الحاق ۲۴ هکتار از اراضی قلعه خواجه خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از موافقت با الحاق ۲۴ هکتار از اراضی قلعه خواجه و ۸۵ هکتار از اراضی هندیجان به محدوده این دو شهر در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک پور معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست اظهار کرد: با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست موارد الحاقی به محدوده شهر ها مطرح و مصوب شد.

وی افزود: در این جلسه در مجموع برای الحاق حدود ۲۴ هکتار از اراضی شهر قلعه خواجه برای اجرای طرح نهضت ملی به محدوده شهر موافقت شد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان اظهار کرد: برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در معاونت شهرسازی جلسات ویژه‌ای برگزار می‌گردد و جلسات این طرح نیز خارج از نوبت برگزار می‌شود.

کوچک پور ادامه داد: در پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با الحاق ۸۵ هکتار به محدوده شهر هندیجان موافقت شد.

وی تاکید کرد: این الحاق برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هندیجان انجام شده است.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: همه روزه نشست های ویژه ای برای تسهیل و شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این معاونت برگزار می شود.