به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان وبلوچستان)، میلاد وفادار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت با رویکرد سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات کارکنان دستگاههای اجرایی کشور و با هدف دریافت نظرات شهروندان نسبت به عملکرد کارکنان دستگاههای اجرایی در این ادارهکل راهاندازی شده است.
وی گفت: برای اجرای این طرح در ادارهکل راه و شهرسازی استان برای هریک از کارمندان کد دوبعدی همراه با شناسه نظرسنجی کارمند (قابل استفاده در کد دستوری) در سامانه نظرسنجی تولید شده و این کد دوبعدی در محل استقرار کارمندان و در دید عموم نصب شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این طرح مراجعان میتوانند پس از دریافت خدمات در این ادارهکل با اسکن کد دو بعدی و یا کد دستوری کارکنان که بر درب ورودی هریک از واحدهای اداری نصب شده، در نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را از عملکرد آنان به همراه پیشنهادات اعلام میکنند.
وفادار افزود: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارایه خدمات توسط کارمندان در قالب تعدادی سوال و دریافت پاسخ آنها در طیف یک تا پنج (یک: بسیارضعیف، دو: ضعیف، سه: متوسط، چهار: خوب و پنچ: عالی) است.
وی خاطرنشان کرد: براساس میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات دریافتی توسط کارکنان این ادارهکل، میزان رضایت مردم از دستگاه اجرایی سنجیده میشود و در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاهها تاثیر بسزایی خواهد داشت.