شناسهٔ خبر: 140268 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح سنجش رضایت مردم از خدمات کارکنان در راه و شهرسازی خوزستان

پناهی فر خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای طرح سنجش رضایت مردم از خدمات کارکنان این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، معاون با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت با رویکرد سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف دریافت نظرات شهروندان نسبت به عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این اداره‌کل راه‌اندازی شده است.  

وی گفت: برای اجرای این طرح در اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای هریک از کارمندان کد دوبعدی همراه با شناسه نظرسنجی کارمند (قابل استفاده در کد دستوری) در سامانه نظرسنجی تولید شده و این کد دوبعدی در محل استقرار کارمندان و در دید عموم نصب شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان بیان کرد: در این طرح مراجعان می‌توانند پس از دریافت خدمات در این اداره‌کل با اسکن کد دو بعدی و یا کد دستوری کارکنان که بر درب ورودی هریک از واحدهای اداری نصب شده، در نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را از عملکرد آنان به همراه پیشنهادات اعلام کنند.  

وی افزود: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارایه خدمات توسط کارمندان در قالب تعدادی سوال و دریافت پاسخ آن‌ها در طیف یک تا پنج (یک: بسیارضعیف، دو: ضعیف، سه: متوسط، چهار: خوب و پنچ: عالی) است.  

پناهی فر خاطرنشان کرد: براساس میزان رضایت‌مندی مراجعین از خدمات دریافتی توسط کارکنان این اداره‌کل، میزان رضایت مردم از دستگاه اجرایی سنجیده می‌شود و در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.