شناسهٔ خبر: 140273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر):

جلسه شورای مسکن شهرستان فنوج برگزار شد

جلسه شورای مسکن شهرستان فنوج جلسه شورای مسکن شهرستان فنوج با حضور حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، مصطفی بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونین مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری فنوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های دولت سیزدهم است که با جدیت تمام در دستور کار این اداره کل قرار دارد. در همین راستا در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فنوج ارائه شد و تدابیر لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود اتخاذ شد.

وی افزود: جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، تامین زمین از طریق الحاق ۳۵ هکتار به محدوده شهر فنوج در نظر گرفته شده است که تعداد ٢۴٣٠ نفر در سایت ثبت نام کردند که از این تعداد ۴٢۶ نفر حائز شرایط بودند و تاکنون ١٧٨ نفر افتتاح حساب شده اند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تمامی متقاضیانی که حائز شرایط باشند و تایید نهایی شوند قطعات ٢٢۵ متری به صورت مستقیم واگذار می گردد تا ساخت و ساز انجام دهند که بخشی از آماده سازی آن از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تأمین خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: به افرادی که متقاضی و واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرهای فنوج، قصرقند، کتیچ و ساربوک باشند، زمین به صورت رایگان واگذار می گردد. در همین راستا ابتدای این جلسه به ۵ نفر از متقاضیان شهر فنوج که تایید نهایی شده بودند سند واگذاری تحویل شد.