شناسهٔ خبر: 140305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک خبر داد؛

الحاق ۶۱۹ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوروبیابانک

ابوالفضل اقا ،خور ، اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک از الحاق ۱۲.۲ هکتار زمین به محدوده شهر خور و ۶.۷ هکتار زمین به محدوده شهر فرخی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه بعمل آمده در سطح شهرستان و استان اصفهان و پیرو برگزاری جلسات کمیته‌ کارشناسی و کمیسیون ماده ۵، مبحث الحاق اراضی به محدوده شهری این شهرستان جهت طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شد.  

وی افزود: بر این اساس ۶۱۹.۲ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان خوروبیابانک الحاق شد که از این میزان ۱۲.۲ هکتار زمین به محدوده شهر خور و ۶.۷ هکتار زمین به محدوده شهر فرخی الحاق شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک بیان کرد: ۶ هکتار زمین نیز جهت الحاق به محدوده شهر جندق در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن این شهر، در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد.  

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۳۰ پلاک زمین مسکونی در شهرهای خور، جندق و فرخی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است، گفت: از این میزان ۳۴۰ پلاک آن به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن جهت ساخت تحویل داده شده و مابقی نیز به زودی به متقاضیان تایید نهایی شده واگذار می‌شود.