شناسهٔ خبر: 140439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

رسیدگی و پاسخ به بیش از ۵ هزار و ۷۴۶ نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان

نوروزی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام رسیدگی و ثبت پاسخ ۵ هزار و ۷۴۶ نامه مردمی سفر رئیس جمهور به استان در حوزه راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید سروش نوروزی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی استان خوزستان، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان ۵ هزار و ۷۴۶ نامه مردمی مرتبط با حوزه راه و شهرسازی دریافت شد.

نوروزی افزود: از این تعداد بیش از۲  هزار و ۱۴۲ نامه مردمی از طریق مراجعه حضوری به نمایندگان مستقر این اداره کل در ستاد سفر ریاست جمهوری ارائه شده و مابقی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) دریافت شده است.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: نامه های دریافتی شامل درخواست های مردمی، شکایت، پیشنهاد، انتقاد و ایده بود که تمامی نامه های فوق پس از رسیدگی و پایش به مسئولین مرتبط ارجاع و در بازه زمانی مشخص توسط مسئول مربوطه پاسخ دهی شده است.

وی با اشاره به اتمام رسیدگی و ثبت پاسخ تمامی نامه های مردمی سفر رئیس جمهور به استان خوزستان در حوزه راه و شهرسازی، گفت: درخواست های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن و پرونده های املاکی بیشترین فراوانی را در نامه های مردمی حوزه راه و شهرسازی خوزستانی ها به رئیس جمهور داشته است.

نوروزی اضافه کرد: دیگر درخواست های مردمی شامل واگذاری مسکن، واگذاری زمین، احداث و ترمیم راه و جاده، وام خرید مسکن، تغییر کاربری، تبدیل وضعیت شغلی، پروانه ساختمانی، اسناد مالکیت و ... بوده است. 

وی ضمن قدردانی از تیم رسیدگی کننده نامه های فوق، عنوان کرد: ساماندهی و بررسی و پیگیری نامه‌های ارسال شده مردمی فعالیتی بسیار سنگین بود که به لطف خدا با تلاش شبانه روزی متولیان امر به انجام رسید.