شناسهٔ خبر: 140487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم بهره‌مندی از توان علمی و مدیریتی بانوان شاغل در راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه

دکتر حمزه‌لو مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی گفت: باید بانوان مستعد و کارآمد در ادارات کل شناسایی شوند و و دراین رابطه همکاری های لازم با ستاد انجام بگیرد تا از توانمندی این قشر بهره برداری لازم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سیده انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی، در دیدار با بانوان شاغل در اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای شناسایی و معرفی توانمندی های زنان صاحب نظر در عرصه های مختلف انجام گیرد.

وی ادامه داد: نقش موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و منزلت ویژه آنان در خانواده با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» غیرقابل چشم پوشی است.

مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی گفت: بانوان باید در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه داشته باشند.

سید جوادی بیان کرد: برای طرح مسائل وزارتخانه، ارائه راه‌حل و اجرای راه‌حل‌ها آماده دریافت پیشنهادها و خلاقیت‌ها و ابتکارات بانوان شاغل در حوزه راه و شهرسازی هستیم.

وی بیان کرد: برای داشتن سازمانی سرزنده و سرزنده‌تر از قبل لازم است بانوان یاری‌گر وزارتخانه باشند چرا که سازمان هر چه پویاتر، سرزنده‌تر، بلندپروازانه‌تر و بانشاط‌تر از گذشته باشد در ارائه خدمات موفق خواهد بود.