شناسهٔ خبر: 140520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون مطرح کرد؛

بازنگری طرح جامع شهر تیران در دستور کار است

سعید کاشفی- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: بازنگری طرح جامع شهر تیران در دستورکار است و در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان اظهار کرد: طرح جامع شهر تیران در سال ۱۳۸۸ ابلاغ شد که افق ۱۲ ساله این طرح به پایان رسیده است.  

وی افزود: در این راستا بازنگری طرح جامع این شهر در دستورکار قرار گرفته است که خوشبختانه تامین اعتبار آن انجام شده و در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: طرح تفصیلی شهر رضوانشهر در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد ‌که از ویژگی‌های آن می‌توان به الحاق ۱۴ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و رفع مشکلات موجود در طرح جامع اشاره کرد.  

وی در خصوص وضعیت طرح تفصیلی شهر عسگران عنوان کرد: با تلاش‌هایی که انجام شد به لطف خدا قرارداد با مشاور ذیصلاح منعقد و در مرحله تهیه طرح قرار دارد.  

کاشفی گفت: مراحل مقدماتی تهیه طرح تفصیلی شهر عسگران از جمله جلسه‌های کمیته کارشناسی به اتمام رسیده و آماده ارجاع به کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان است.