شناسهٔ خبر: 140669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن خب رداد:

بررسی و پیگیری ساماندهی حمل مواد معدنی در راههای شهرستان بردسکن

عملکرد فصل بهار اداره بردسکن رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بردسکن از برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد در خصوص ساماندهی حمل مواد معدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان ‌رضوی، محمد امین پور اسماعیلی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بردسکن گفت: در راستای بند ت تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور بررسی ها و جلسات متعدد در خصوص ساماندهی حمل مواد معدنی انجام شده است.

وی افزود: الزامات اجرایی شدن این طرح مستلزم ایجاد بستر و تامین زیر ساخت های لازم میباشد که در این خصوص جلساتی با حضور نمایندگان معادن فعال شهرستان و ادارات ذیربط برگزار و صورت جلسات لازم تهیه و مصوب شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بردسکن در ادامه به تشریح عملکرد حوزه راهداری شهرستان پرداخت و افزود: انجام ۹۳۰ متر مربع لکه گیری هندسی، مرمت و احداث دریواسیون به مقدار ۴۲۰ متر طول  و همچنین تیغ زنی و مرمت راههای شوسه به طول ۹۳ کیلومتر انجام شده است.

پور اسماعیلی با اشاره به ایمن سازی راه‌های شهرستان افزود: نصب ۳۳۵ عدد علائم ، رنگ آمیزی سرعتکاه به تعداد ۱۱ مورد ، مرمت علائم ۱۸۵ عدد ، رنگ آمیزی پایه تابلو ۱۲۷ عدد، بوته زنی و تسطیح حرائم به طول ۱۴ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره در فصل بهار ۱۴۰۲ بوده است.

ایشان در پایان به موضوع گشت‌های راهداری اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت کنترل ناوگان حمل ونقل، بازدیدهای مستمر از شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر انجام می پذیرد.