شناسهٔ خبر: 140790 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد؛

تقدیر دبیر ستاد ملی جمعیت از وزیر راه و شهرسازی

فروتن دبیر ستاد ملی جمعیت طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملکرد وزارتخانه متبوع، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید کاظم فروتن دبیر ستاد ملی جمعیت طی نامه‌ای از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملکرد وزارتخانه متبوع در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تقدیر و تشکر کرد.

در این راستا فروتن مراتب تشکر خود را در خصوص عملکرد قابل تقدیر وزارت راه و شهرسازی، قرارگاه جوانی جمعیت و مسئولین مرتبط با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت در قسمتی از این نامه آورده است: "امید است با توجه به فعالیت‌های جهادی همکاران آن دستگاه به ویژه دبیر جوانی جمعیت آن وزارتخانه شاهد باشیم تمام خانواده هایی که بعد از ابلاغ قانون فرزند سوم آنها متولد شده است صاحب خانه های شخصی شوند."

گفتنی است پیش از این محمد صادق مرادی دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع و تسهیل دریافت زمین برای مشمولین طرح جوانی جمعیت  خبر داده بود.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی در سال۱۴۰۲ اجرای قوانین جوانی جمعیت اعلام کرده بود.

پس از دستور وزیر راه و شهرسازی و تشکیل کارگروه زمین و مسکن ستاد سرعت اجرای ماده ۴ قانون جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرده و در ۳ ماه گذشته بیش از۱۶ هزار قطعه زمین تحویل خانواده‌ها شده است که ۷۵۰۰ قطعه از زمین های مذکور در پویش قربان تا غدیر در سراسر کشور همزمان با جشن‌های دهه ولایت تحویل مشمولین شد.