شناسهٔ خبر: 140794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان 

جابجایی کالا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی یک میلیون و ۴۵۲ هزارو۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزارو ۳۸۴ سفر در ۴ ماهه سالجاری خبرداد که این میزان از لحاظ تناژ ۴ درصد و از لحاظ تعداد سفر ۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیمان ، فرآورده های نفتی و آرد عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را تشکیل می دهد. 

وی در ادامه گفت: شهرستان زاهدان بیشترین سهم جابجایی کالا را در ۴ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  افزود:در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۲۷ راننده باری فعال ، ۹ هزارو ۶۵ ناوگان سنگین باری و ۷۲ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل  در حال ارائه خدمات به  کاربران جاده ای است. 

باقری در پایان یادآورشد:رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بصورت  مستمر انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.