شناسهٔ خبر: 140832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

آمادگی کامل مجموعه راهداری آذربایجان غربی برای استقبال از زائرین اربعین

B306B437-F00A-4974-A1B9-AB1B583E55FE.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه سفر وزیر کشور به پایانه مرزی تمرچین از آمادگی این اداره کل برای استقبال از زائرین حسینی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه  وزیر کشور به پایانه مرزی تمرچین از آمادگی این اداره کل در حوزه های راهداری و حمل و نقل طی ایام اربعین و تردد ایمن زائرین خبر داد.

وی افزود: در حوزه های راهداری پکیج های مختلفی برای ایمن سازی تردد زوار ترسیم شده است که میتوان از عمده این اقدامات به آسفالت راه های اصلی و فرعی اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: اغلب این پروژه ها در شمال و جنوب استان به بهره برداری رسیده است و در مناطق دیگر نیز تا آغاز اربعین از این پروژه ها بهره برداری خواهد شد و همچنین در بخش دیگر نیز جهت افزایش ایمنی جاده ها، نصب تابلو های راهنمائی ، اورهال سیستم های روشنائی و خط کشی نیز در حال انجام گرفتن است.

آرامون خاطر نشان کرد: گیت های خروج در داخل پایانه ۲ برابر شده که با افزایش تعداد این گیت ها، زمان تردد زائرین و ایستائی در داخل مرز کاهش محسوسی خواهد داشت و با توجه به پیش بینی تردد نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر زائر از پایانه مرزی تمرچین، راهداران آذربایجان غربی در آماده باش کامل هستند و در هر دو حوزه راهداری و حمل و نقل آماده پذیرائی از زائرین هستیم.