شناسهٔ خبر: 140851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی عملکرد ادارات استانی که توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت گرفت؛

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان برتر را کسب کرد

امید زمانی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ارزیابی عملکرد سالانه شرکت بازآفرینی شهری ایران عنوان برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خوزستان)،گردهمایی روسای ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با حضور محمد آئینی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت بازآفرینی شهری ایران و روسای ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد.

در این گردهمایی عنوان شد که؛ براساس آخرین ارزیابی به عمل آمده توسط کارشناسان این شرکت بر مبنای شاخص های اطلاع رسانی و اخبار، تولید محتوا، ارتباط مستمر و موثر با مخاطبان و رسانه ها، مستند سازی و تولیدات سمعی و بصری اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان توانست رتبه نخست را کسب کند.

در این نشست امید زمانی، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان توسط معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اهداء لوح سپاس مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: با عنایت به نتایج ارزیابی عملکرد و تلاش‌های ویژه و ارزنده شما در خصوص تحقق شاخص‌های مورد نظر در حوزه اطلاع رسانی بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی مسکن و تبیین بسته‌های تشویقی و حمایتی دولت و به کارگیری و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود و ابزارهای نوین رسانه‌ای در جهت هم افزایی و تعامل همه کنشگران بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی موفق به کسب رتبه برتر شده‌اید.