شناسهٔ خبر: 140882 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان/ تأکید بر هوشمندسازی، مدیریت انرژی، زمان و هزینه در ساخت شهرهای جدید

ببینید| نشست خبری معاونان بخش مسکن وزیر راه و شهرسازی برگزار شد مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان کشور بازدید کرد.

جعفری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران برپایی این نمایشگاه را اتفاقی بزرگ در توسعه و عمران کشور دانست و گفت: قطعا این فرصتی برای پیشرانان حوزه اقتصادی در بخش تولید مسکن و پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور خواهد بود که ما نیز به عنوان ساخت شهرهای جدید باید از آن استفاده لازم را ببریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده از صنایع با کیفیت را امری ضروری در ساخت زیستگاه ها و پایدارسازی کالبد شهری دانست و اضافه کرد: هوشمندسازی، مدیریت انرژی و همچنین مدیریت زمان و هزینه از مهمترین نکات قابل توجه در حوزه صنعت عمرانی هستندکه باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید چه در ساخت مسکن و چه در سایر حوزه های خدمات شهری در رأس اقدامات قرار گیرند.

جعفری با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان، توان داخلی صنعت گران را به معرض نمایش گذاشته است گفت: تجاری‌سازی وصنعتی‌سازی نیازمند حمایت از سوی دولتمردان است و در این راه تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمندسازی را به شکل ترویجی آموزش دهیم.