شناسهٔ خبر: 140925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۲۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مرزی بیله سوار مدیرپایانه مرزی بیله سوار گفت:بیش از ۲۸ هزار نفر مسافر در ۴ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوارگفت:در مدت مشابه سال قبل ۲۳ هزار و۷۳۹ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۱۲۳ نفر مسافر ایرانی و بیش از۲۷ هزار نفر نیز مسافرخارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

وی در این مدت تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و۱۱۵ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۸ نفر برشمرد و افزود:در ۴ ماهه گذشته ۱۳ هزار و۴۹۰ نفرمسافرخارجی وارد و ۱۳ هزار و۵۴۸ نفرمسافر نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۴ ماهه گذشته از تردد بیش از ۴۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر وخالی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطر نشان شد:در این مدت ۱۸ هزار و۸۷۸ دستگاه خارج و ۲۱ هزار و۶۶۱ دستگاه نیز وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی در مدت یاد شده تردد۳۹ هزار و۸۱۴ دستگاه کامیون و ۷۲۵ دستگاه اتوبوس را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۶۷ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۴ ماهعه گذشته افزایش ۲۸ درصدی را شاهد هستیم.