شناسهٔ خبر: 140927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی البرز تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز در جریان بازدید خود از بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را در روزآمد کردن دانش مدیران اجرایی ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به همراه معاون و روسای ادارات مسکن و ساختمان این اداره کل از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی‌های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و جهت بهره‌گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه‌های ساختمانی، با شرکت ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد.

خالقی در بازدید خود بر لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان تأکید کرد و شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را در روزآمد کردن دانش مدیران اجرایی ضروری دانست.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در تاریخ ۱۲ مردادماه با حضور مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی، مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، وزیر ارتباطات و فناوری روسیه، سفرای کشورهای مختلف از جمله انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند و امارات و برخی از دست اندرکاران و فعالان صنعت ساختمان کشور در محل جایگاه بزرگ نمایشگاه بین المللی تهران، آغاز بکار کرد و تا تاریخ ۱۵ مرداد فعالیت دارد.

در این نمایشگاه ۷۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی از کشورهای انگلیس، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند و امارات متحده عربی حضور دارند.

سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی، مسکن ارزان قیمت، ساخت مسکن روستایی، انبوه سازی و داخلی سازی، اصلی‌ترین اهداف این رویداد است.