شناسهٔ خبر: 140936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی راه و شهرسازی استان زنجان در حوزه بازآفرینی شهری تقدیر شد

تجلیل مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در حوزه پروژه های بازآفرینی شهری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در مراسمی که روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه سال جاری در سالن همایش های وزارت راه وشهرسازی برگزار شد، ازرئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان امیر رسولی در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی مسکن، تبیین بسته های تشویقی و حمایتی دولت و بکارگیری و بهره مندی از همه ظرفیت های موجود و ابزار های نوین رسانه ای در جهت هم افزایی و تعامل با کنش‌گران حوزه بازآفرینی شهری تقدیر به عمل آمد.  

در این مراسم مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان  به عنوان اداره برتر در حوزه اطلاع رسانی بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی مسکن و تبیین بسته های تشویقی و حمایتی تقدیر و تشکر کرد.
 
محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  از زحمات امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان با اهدای لوحی تقدیر کرد و بر لزوم توجه  جدی به حوزه اطلاع رسانی و استفاده از ابزارهای نوین برای اطلاع رسانی بسته های تشویقی و حمایتی درمحلات بافت فرسوده تاکید کرد.

شایان ذکر است آئین تقدیر با حضور قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و هئیت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شد.

متن لوح به این شرح است:

بدینوسیله از مجموعه تلاش های خالصانه و بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم در حوزه اطلاع رسانی پروژه های بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی و تبیین بسته های تشویقی و حمایتی دولت سیزدهم، ویژه نوسازی بافت های فرسوده شهری که موجب نشاط و امید آفرینی ساکنین شریف در محدوده بازآفرینی شهری آن استان می باشد قدردانی و تشکر می نماید. 

همچنین در این متن آمده امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)و تحت منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف دولت مردمی ایران قوی در خدمت به مرم شریف محدوده های هدف بازآفرینی شهری و تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تولید و محتوای متناسب با عملکرد های وسیع، هوشمند، فناورانه و مردم پایه توسط روابط عمومی بیش از پیش موفق و موید باشید.