شناسهٔ خبر: 140939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا مطرح کرد؛

۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا- اصفهان دوبانده شده است

محمدحسن نادری- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا- اصفهان تعریض و دوبانده شد.

محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه شهرستان شهرضا حدود ۲۸۰ کیلومتر راه شامل راه‌های اصلی، روستایی و بزرگراه دارد، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی این شهرستان  در حوزه راهسازی تاکنون ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا به سمت اصفهان را تعریض و عملیات دوبانده‌سازی جاده را انجام داده است.  

وی با بیان اینکه هزینه اعتباری آن ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، افزود: ادامه این مسیر به علت اینکه در ردیف اعتباری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیده شده به این اداره تفویض اختیار شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه مطالعات فاز یک محور شازده علی اکبر شهرضا به سمت جرقویه انجام شده است، اضافه کرد: برای این پروژه در صورت تکمیل مطالعات جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ اقدامات لازم انجام می شود.  

نادری ادامه داد: در سنوات اخیر باند دوم شهرضا به سمت مبارکه و همچنین باند دوم شهرضا به سمت دهاقان انجام شده است و در حوزه راه‌های روستایی مسیر ایست بازرسی جاده شیراز به طرف جرقویه در حال بررسی است که در صورت تکمیل مطالعات، اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.