شناسهٔ خبر: 140959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۲ هزار و ۳۷۶ واحد مسکونی البرز در هفته دولت

مراسم قرعه کشی واگذاری 110 قطعه زمین در راستای قانون جوانی جمعیت در استان البرز استان البرز در شهریور سال جاری همزمان با هفته دولت ۸۷۶ واحد مسکونی اعم از مسکن مهر، مسکن ملی و پروژه های بازآفرینی شهری مربوط به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بعلاوه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه شهر جدید هشتگرد در مجموع ۲۳۷۶ واحد مسکونی را در برنامه افتتاح خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)، رضا خالقی مدیر کل راه و شهرسازی البرز با حضور در جلسه سراسری قرارگاه مسکن کشور در ساختمان دادمان شرکت کرد و یه ارائه گزارش آمار افتتاح مسکن در استان البرز به مناسبت هفته دولت پرداخت.

در جلسات هفتگی قرارگاه مسکن کشور مجموعه معاونین و مدیران وزارت راه و شهرسازی به صورت برخط و ویدئو کنفرانس با ادارات کل راه و شهرسازی استانها و شهرهای جدید، بنیاد مسکن و بدنه عملیاتی نهضت ملی مسکن کشور ارتباط برقرار میکنند و به صورت منظم مسائل طرح نهضت ملی را رصد و چاره جویی می کنند.

گفتنی است به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کلیه پروژه های مسکن در سراسر کشور با پیشرفت ۷۰ الی ۱۰۰ درصدی در اسرع وقت باید تکمیل و در برنامه افتتاح هفته دولت قرار گیرند.