شناسهٔ خبر: 140988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور شهرکرد - شلمزار چهاربانده شد

خط کشی رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح چهاربانده در این محور ۹ کیلومتر از جاده ایمن‌سازی شده و تنها ۲ نقطه از آن معارض دارد که در صورت همکاری مردم شهرکیان، طاقانک و روستای بهرام‌آباد از زمین‌های کشاورزی اطراف برای تعریض شدن جاده استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری) فریدون پیشکار، رئیس اداره ایمنی و حریم راه این اداره کل گفت: ۳ کیلومتر از مسیر شهرکرد – شلمزار نیازبه حفاظ بتنی داشت که عملیات اصلاح محور انجام شده و تا عصر امروز ۱۶ مردادماه در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ایمنی  و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حفاظ بتنی جاده و نصب علائم عمودی راهنمایی، انتظامی و اخباری انجام شده و عملیات خط‌ کشی چهار خطه این محور از خروجی طاقانک تا ابتدای سه‌راهی قطب صنعتی در مراحل پایانی است. 

وی ادامه داد: اجرای این عملیات ۲ سال زمان برد و تا کنون ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در آن هزینه شده است.

پیشکار اظهار کرد: با اجرای طرح چهاربانده در این محور ۹ کیلومتر از جاده ایمن‌سازی شده و تنها ۲ نقطه از آن معارض دارد که در صورت همکاری مردم شهرکیان، طاقانک و روستای بهرام‌آباد از زمین‌های کشاورزی اطراف  برای تعریض شدن جاده استفاده خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در پایان گفت: ۲ پل زیرگذرو روگذر در این جاده پیش‌بینی شده، پیمانکار طرح مشخص و قرارداد آن با ادراه‌کل راه وشهرسازی نیز بسته شده است که در صورت موافقت مردم اجرای عملیات آغاز می‌شود.