شناسهٔ خبر: 141032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت روز خبرنگار

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبر نگار را گرامی داشت و گفت: در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران ،حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند... خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

جهانیان ادامه داد:۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت‌طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.لذا این روز فرصتی ارزشمند و گرانبهاست ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.