شناسهٔ خبر: 141054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان مطرح کرد؛

تامین ۲۰۶ قطعه زمین برای ساخت مسکن محرومان شهرستان اردستان

امیرحسین زرگری- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: در قالب طرح کریمان و تامین مسکن محرومین ۱۰۴ قطعه ۲ واحدی در شهر اردستان، ۹۰ قطعه ویلایی در شهر زواره و ۱۲ قطعه زمین در مهاباد به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.

سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه شهرستان اردستان ۴۲ هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: از بین بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعداد ۶۰۰ نفر مربوط به شهر اردستان، ۳۰۰ نفر شهر زواره و ۲۰۰ نفر شهر مهاباد بودند.  

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای متقاضیان ۳۹ هکتار به شهر اردستان و ۱۰ هکتار به شهر مهاباد الحاق شده و الحاق ۱۷ هکتار زمین به شهر زواره نیز در دست اقدام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان ادامه داد: تاکنون ۱۱ پلاک ۱۲ واحدی در شهر اردستان، ۴۰ قطعه زمین در شهر زواره و ۱۳۰ قطعه در شهر مهاباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل شده است.  

زرگری افزود: در قالب طرح کریمان و تامین مسکن محرومین نیز ۱۰۴ قطعه ۲ واحدی در شهر اردستان، ۹۰ قطعه ویلایی در شهر زواره و ۱۲ قطعه در مهاباد به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت ساخت واگذار شد.  

وی درخصوص واگذاری زمین به اقشار ویژه نیز عنوان کرد: تامین زمین برای یکصد خانواده در اردستان، ۴۹ خانواده در زواره و هشت خانواده در مهاباد انجام شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۶۷ نفر طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند، گفت: با پالایش های بعمل آمده انعقاد قرار برای ۵۹ نفر انجام شده و تامین زمین برای مابقی متقاضیان این طرح در شهرستان نیز در دست اجرا است.