شناسهٔ خبر: 141083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

قاری قران اصفهان مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران به خصوص فعالان این حوزه در مجموعه راه و شهرسازی تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است: 

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم. 

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و اهمیت این امر با توسعه رسانه‌های اجتماعی، بیش از پیش نمایان شده است. 

 اینجانب هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است را به تمام خبرنگاران کوشا، پر تلاش و ارجمند به ویژه فعالان این حوزه در مجموعه راه و شهرسازی استان تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امید آن دارم جامعه خبری و رسانه‌ای همچون گذشته در ثبت و انعکاس رویدادها و وقایع، موفق و سربلند باشند.