شناسهٔ خبر: 141126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن ١٧ مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (خراسان جنوبی)، میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه پیشگامان دانایی در عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"

۱۷مرداد ماه یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع‌رسانی شهید «محمود صارمی» است. نام گذاری این روز به نام روز خبرنگار، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. انسان های آزاداندیشی که از وجودشان، انتشار دانایی و گسترش آگاهی معنا می‌یابد. آن‌ها که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ، شیوا و گیرایشان، بی‌پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می‌دارند و رسالت خطیر خود را به جا می‌آورند.

اینجانب فرا رسیدن این مناسبت را به همه اهالی فرهیخته و پاک ‌نهاد خبر و رسانه  تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ایفای نقش خطیرشان را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و اعتلای میهن اسلامی خواستارم.