شناسهٔ خبر: 14114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛

محل جدید احداث بیمارستان ۷۵۰ تختخوابی کرمانشاه مشخص شد / هزینه اولیه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آغاز عملیات

عبدالله بهادری مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه از مشخص شدن مکان جدید بیمارستان ۷۵۰ تختخوابی کرمانشاه خبر داد و گفت: این تغییر مکان به دلیل افزایش تعداد تخت‌ها و تغییر نقشه ساخت این بیمارستان اتفاق افتاده است.

عبداله بهادری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان، تغییر نقشه، طرح اولیه و همچنین افزایش مساحت آن ،مکان احداث بیمارستان به کمربندی غربی استان، جنب باغ گل‌ها تغییر یافت.

بهادری در ادامه با بیان اینکه مساحت جدید این عملیات هفت هکتار اعلام شده‌است ،گفت: این پروژه نخستین بیمارستان جنرال در غرب کشور است که شامل تمامی بخش‌های تخصصی می‌شود و با احداث آن تا حدود زیادی مشکل کمبود تختخواب در بیمارستان‌های استان برطرف می‌شود.

وی همچنین هزینه اولیه برای ابنیه و ساختمان این بیمارستان را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در صورت تکمیل این مرکز درمانی و تجهیز کامل آن این مبلغ تا یکهزار میلیارد تومان نیز افزایش خواهد‌یافت.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه ضمن اشاره به این مطلب که جابه‌جایی محل احداث بیمارستان و ضرورت ایجاد تناسب با موقعیت مکانی، طراحی بیمارستان را تغییر داده، اضافه کرد: در حال حاضر این عملیات در مرحله طراحی و تهیه نقشه قرار دارد.

بهادری در پایان دلیل اصلی به تاخیر افتادن عملیات کلنگ‌زنی این بیمارستان را  افزایش تخت‌ها اعلام کرد و گفت: اعتبار تخصیص یافته به این بیمارستان نیز در سال ۹۴ از سوی اعتبارات ملی به مبلغ ۴/۵ میلیارد تومان اعلام شده‌است./

نظر شما