شناسهٔ خبر: 141153 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در پیام مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها به مناسبت روز خبرنگار تاکید شد؛

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر را گرامی داشت.

در متن پیام مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی آمده است: امسال روز خبرنگار در تقارنی آموزنده با ایام سوگواری سید و سالار آزادگان جهان حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار دارد. صحنه ای که پیام آزادگی، ایثار، ایستادگی و دینداری آن نسل به نسل و سینه به سینه، با پیام‌آورانی شجاع و بصیر همچون حضرت زین العابدین  علی ابن الحسین(ع) و  عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) به گوش جهانیان رسیده است و نمونه‌ای بارز را پیش‌روی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی قرار داده است.

 خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی، اجتماعی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

روز خبرنگار را گرامی‌ می‌دارم و به مناسبت این روز به تمامی خبرنگاران که عمر و بهترین‌ سال‌های جوانی خود را وقف رسالت روشنگری و حقیقت‌جویی کرده‌اند خداقوت می‌گویم و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.