شناسهٔ خبر: 141161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار با استفاده از ۵۰۰ تن آسفالت

ببینید|اجرای عملیات قیر پاشی،آسفالت و نصب نیوجرسی در قطعه 10 بزرگراه کربلا (کمربندی قصر شیرین) رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: با استفاده از ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار در ۴ ماهه گذشته لکه گیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، ضیاء فکری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سواردر بازدید از محورهای اصلی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴۶۰ کیلومتر از حریم راههای اصلی و روستایی این شهرستان تسطیح و قنوزنی شده گفت:در این مدت راهداران ۱۵۰ کیلومتر از راههای مرزی وشوسه شهرستان بیله سوار را رگلاژ و تسطیح کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در ۴ ماهه گذشته ۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار خط کشی شده تصریح کرد:راهداران ۱۳۱ متر از سرعتکاهها را رنگ آمیزی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در مدت یاد شده زیرسازی و احداث  ۳ کیلومترراه روستایی حاج تاپدوق  واجرای ۲ کیلومتر پروژه بهسازی در محور نرقشلاقی – زیوه را یادآور شدو اظهار کرد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور نرقشلاقی – زیوه نیز به طول ۱۰ کیلومتر که ۵۰ درصداز پروژه به اتمام رسیده و مابقی عملیات توسط راهداران در حال اجرا است.

فکری همچنین از پروژه های فعال این شهرستان به احداث باند جنوبی خیابان امام خمینی شهر جعفرآباد که زیرسازی آن توسط شهرداری و آسفالت این پروژه نیزبه طول ۵۰۰ متر در عرض ۸ متر توسط این اداره انجام شده اشاره کرد و ادامه داد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی – بیله سوار به طول ۴ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی از اتمام ۳ ونیم کیلومتراز عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی ملانقی قنبرخبرداد و بیان کرد: در ۴ ماهه گذشته برای حفاظت و صیانت از حریم راهها و تصرفات غیر مجاز ۱۶مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۱مورد ساخت وساز غیرمجاز نیز قلع و قمع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار تهیه و نصب ۱۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی، نصب ۱۸ متر مربع تابلو اطلاعاتی، برچیدن ۹۴ عدد علائم فرسوده و فاقد کارایی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز  از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن و تنقیه و لایروبی۱۶۸ دهنه پل ها و ایجاد دپوی خاکی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد.