شناسهٔ خبر: 141188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت ۵ ساختمان اداری توسط راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

حیدرزاده رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر پنج ساختمان اداری در شهرستان‌های این استان با یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، علی حیدرزاده رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، افزود: این ساختمان‌های اداری در شهرستان‌های باروق، چهاربرج، ماکو، خوی و میرآباد در دست اجرا هستند.

وی با تشریح پروژه‌های در دست ساخت، ادامه داد: مجتمع اداری و ساختمان فرمانداری باروق در زمینی با زیربنای یک‌هزار و ۶۰۵ مترمربع و با ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی این طرح مردادماه سال جاری آغاز شده و در صورت تخصیص به موقع و متناسب اعتبارات، از طرف سازمان مدیریت برنامه ریزی استان، طرح در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

حیدرزاده افزود: مجتمع اداری و ساختمان فرمانداری چهاربرج از دیگر طرح‌های در دست اجرا بوده که در زمینی با زیربنای یک‌هزار و ۴۶۳ مترمربع و با ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح طی امسال آغاز شده است و در صورت تخصیص به موقع و متناسب اعتبارات، از طرف سازمان مدیریت برنامه ریزی استان، طرح در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اسکلت ساختمان دامپزشکی شهرستان ماکو با زیربنای احداثی ۹۰۰ مترمربع و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در دست اجراست و تا نیمه نخست سال آینده طرح به اتمام می‌رسد.

حیدرزاده اظهار داشت: تکمیل سالن تشریح شهرستان خوی از دیگر طرح‌های در دست اجرا بوده و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: عملیات احداث و تکمیل مجتمع اداری میرآباد در زمینی با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع در مراحل پایانی بوده و ۲ ماه زودتر از موعد مقرر این عملیات به اتمام می رسد.

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حیدرزاده ادامه داد: اتمام و بهره برداری از مجتمع‌های اداری موجب تجمیع خدمات ادارات دولتی و فرمانداری شهرستان شده و دسترسی مردم به خدمات ادارات نیز تسهیل می شود.