شناسهٔ خبر: 141192 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پایگاه خبری تاکید شد؛

ضرورت انعکاس روش‌های نو و فناورانه در اخبار و گزارش‌ها

ببینید| بازدید مدیران حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پایگاه خبری وزارتخانه بر ضرورت انعکاس روش‌های نو و فناورانه در اخبار و گزارش‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت روز خبرنگار، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سیدجواد سادات مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند.

در جریان این بازدید، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه نگاران خواستار اطلاع‌رسانی شفاف‌تر در حوزه خدمات‌رسانی مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن به مردم شد.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر پیشران پیشرفت و فناورانه بودن وزارتخانه، خواستار نهادینه کردن این شعار در تمامی بخش‌ها به ویژه انعکاس اخبار و گزارش‌های بخش مسکن شد.

اکبری بهره‌مندی از جوان سازی در بدنه وزارتخانه را مرتبط با رویه‌ها و روش‌های نو و فناورانه عنوان کرد.

وی از خبرنگاران و روزنامه نگاران خواست تا اخبار و گزارش‌های خود را با روش‌های امیدوارانه به مردم انعکاس دهند.

سادات مشاور بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز در این بازدید ضمن اشاره به نقش خبرنگاران و روزنامه نگاران در اطلاع‌رسانی شفاف به مردم بر اهمیت پژوهش و اجرایی شدن آیین نامه و دستورالعمل پژوهش تاکید کرد.