شناسهٔ خبر: 141261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اعلام کرد؛

آغاز عملیات احداث جاده مهر - نخلستان -مزایجان

جاده مر - نخلستان شروع عملیات اجرایی برای تکمیل جاده مهر - نخلستان -مزایجان به طول ٣ کیلومتر در شهرستان مُهر که با تکمیل این محور ارتباط سه بخش وراوی-مرکزی- اسیر شهرستان مهر به هم متصل و ۱۰ کیلومتر فاصله آن ها تا مرکز شهرستان کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع عملیات اجرایی برای تکمیل جاده مهر - نخلستان -مزایجان به طول ٣ کیلومتر در شهرستان مُهر خبر داد.

شبانی با بیان اینکه طول جاده مهر - نخلستان -مزایجان  ٢٢ کیلومتر است و پیش از این دو کیلومتر آن تکمیل و احداث شده ، افزود : هم اکنون عملیات خاکی ، ابنیه و روسازی از کیلومتر ٢ الی ٥ این محور در حال انجام است،

وی افزود : این طرح ادامه راه وراوی – مهر است که با تکمیل آن ارتباط اهالی سه بخش وراوی-مرکزی- اسیر شهرستان مهر به هم متصل و ۱۰ کیلومتر فاصله آن ها تا مرکز شهرستان کوتاه‌تر می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت : با احداث این جاده ضمن کاهش ترافیک روی جاده اصلی مهر به دارالمیزان و کاهش تصادفات، موجب سهولت در تردد کشاورزان و نخلداران این منطقه خواهد شد