شناسهٔ خبر: 141297 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی؛

انتساب طرح مسکن ۲۵ متری به وزارت راه‌وشهرسازی تکذیب شد

مسکن شهر رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها را مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است، کذب خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، موضوع «طرح خانه‌های ۲۵ متری در دولت» را تکذیب و اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی نه تنها چنین طرحی را ارائه نکرده است بلکه طرح‌های خارج از دولت در خصوص خانه‌های ۲۵ متری را تایید هم نمی‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برخی ادعاها در خصوص ارائه چنین طرحی و تایید دولت تأکید کرد: نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات مدیران و مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی در خصوص مسکن به طور روزانه در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر می‌شود و قابل استفاده برای اصحاب رسانه و عموم شهروندان است لذا هر گونه نظر و طرح خارج از این مسیر، مورد تایید این وزارتخانه نیست.

وی تصریح کرد: دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند.