شناسهٔ خبر: 141298 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اعلام کرد:

فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اولین دریافت کننده مجوز پروازهای اربعین

لامرد مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اولین دریافت کننده مجوز پروازهای اربعین است که پروازهای رفت از لامرد به نجف در روزهای ۹ و ۱۱ شهریورماه و پرواز برگشت زائران از ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه خواهد بود.

سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم جنوب کشور در سالهای گذشته از مهمان نوازی و تکریم زائران در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد برای پرواز به نجف ،در ایام اربعین امسال نیز، پس از یک جلسه دو روزه با اعضای هیات مدیره یکی از شرکتهای هواپیمایی، برنامه دقیق رفت و برگشت هوایی زایران از فرودگاه لامرد مشخص شد.

عزیزی افزود: پروازهای رفت از لامرد به نجف در روزهای ۹ و ۱۱ شهریورماه و پرواز برگشت زائران از ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اظهار کرد: از آنجایی که برای برنامه ریزی سفر و دریافت ارز مسافری (۲۰۰هزار دینار)، نیاز به برنامه دقیق رفت و برگشت و ثبت در سامانه سماح داشت، تصمیم گرفتیم اولین فرودگاه کشور باشیم که برنامه پروازی اربعین را دریافت کنیم.

گفتنی است در سال گذشته با ۴سورتی پرواز بیش از ۶۰۰ مسافر از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد برای حضور در کنگره بزرگ پیاده روی اربعین به نجف اشرف اعزام شدند.