شناسهٔ خبر: 141314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار چهره به چهره نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان نجف‌آباد؛

مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد پیگیری شد

دیدار چهره به چهره نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان نجف‌آباد در دیدار چهره به چهره نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان نجف‌آباد مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان نجف‌آباد به اتفاق علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.  

این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم شهرستان نجف‌آباد و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان برنامه‌ریزی شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط در ادامه برنامه سفر شهرستانی خود، با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان نجف‌آباد، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.   

عمده موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مسولان راه و شهرسازی استان اصفهان پیرامون پروژه های مسکونی، اراضی دولتی و وضعیت راهها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز شهرستان نجف‌آباد به پایان رسید.   

گفتنی است: دیدار چهره به چهره نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای و هرهفته با سفر به شهرستان‌های استان انجام می‌شود تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.