شناسهٔ خبر: 141378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تحقق اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان گرگان

راه و شهرسازی گلستان - بهرامی رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تحویل زمین به ۱۵۰ از متقاضیان جوانی جمعیت در گرگان و تحقق اجرای درصدی قانون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، حمید بهرامی رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرستان گرگان انجام شده است.

وی افزود: تا کنون به بخشی از مشمولین این قانون در شهرستان گرگان زمین اهدا شده و در ماه های آتی نیز به سایر متقاضیان زمین اهدا خواهد شد.

بهرامی ادامه داد: مجموعاً ۹۸۴ متقاضی در شهرستان گرگان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که از این تعداد ۹۰۳ متقاضی حائز شرایط هستند.

رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: در ماه اخیر به ۱۵۰ خانوار در زمینی به متراژ ۱۵ هزار متر مربع در شهرستان گرگان زمین واگذار شد.

وی افزود: برای سایر متقاضیان به مرور و بعد از تامین زمین، فراخوان واگذاری اعلام خواهد شد و بعد از پالایش متقاضیان و ارائه مدارک مربوطه، این قطعات واگذار می شود.

بهرامی در انتها تصریح کرد: متقاضیان جوانی جمعیت می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.