شناسهٔ خبر: 141442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی هرمزگان در نماز جمعه بندرعباس

میز ارتباط مردمی نمازجمعه بندرعباس 2 میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در نماز جمعه این هفته بندرعباس با حضور مدیرکل این مجموعه دائر و پاسخگوی مطالبات مردمی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی با حضور در محل میز ارتباط مردمی نماز جمعه که به صورت هفتگی در مصلی بندرعباس برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از استقرار میز ارتباط مردمی در نماز جمعه تکریم، رفع مشکلات مردم، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور این اداره کل است.

وی افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی فرصت مناسبی برای شهروندان است که به راحتی مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمائی‌های لازم برای رفع مشکلات و درخواست‌هایشان دریافت کنند.

کمالی گفت: در این برنامه‌ ضمن پاسخگویی مناسب به مراجعان و نمازگزاران، مسائل مختلفی در حوزه راه و مسکن مطرح و به دغه دغه های آنها پاسخ‌ داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خاطر نشان کرد: بی تردید راه اندازی میز ارتباط مردمی و دیدارهای چهره به چهره باعث تسهیل در فرآیند خدمت رسانی و پاسخگویی خواهد شد.