شناسهٔ خبر: 141530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری دوره باز آموزی رانندگان ناوگان مسافری ویژه مراسم اربعین حسینی

برگزاری دوره باز آموزی رانندگان ناوگان مسافری ویژه مراسم اربعین حسینی دوره بازآموزی رانندگان ناوگان مسافری ویژه اربعین به همت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مشارکت مسئول آموزش قرارگاه پلیس راه استان بوشهر در محل دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) دوره بازآموزی رانندگان ناوگان مسافری ویژه اربعین به همت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مشارکت مسئول آموزش قرارگاه پلیس راه استان بوشهر در محل دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری بوشهر برگزار شد.

رییس اداره ترافیک و ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: هدف از اجرای دوره بازآموزی رانندگان، افزایش ضریب ایمنی تردد ناوگان مسافری در جاده ها و آمادگی آنان به منظور افزایش خدمت رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی بوده است.

بابک کاوه ئیان افزود: در این دوره مواردی درخصوص کنترل تجهیزات ایمنی اتوبوس ها نظیر بررسی سلامت ترمز، لاستیک ها، چراغ ها و شیشه اتوبوس، بروزرسانی دستگاه سپهتن، کارکرد مطلوب دستگاه سرمایشی، در دسترس بودن کپسول های آتش نشانی معتبر، چکش ها و دکمه های ورود و خروج اضطراری، خودداری از حمل مواد سوختی و خطرناک، توصیه به استفاده مسافرین از کمربند ایمنی در شروع سفر و توقف ها و مسئولیت پذیری رانندگان و خدمتکاران نسبت به برقراری ایمنی و آسایش مسافرین و زائرین مورد اشاره قرار گرفت.

کاوه ئیان افزود: همچنین در این جلسات مسائل و مشکلات رانندگان مطرح و مقرر گردید از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و قرارگاه پلیس راه استان موارد مربوطه پیگیری شود.