شناسهٔ خبر: 141537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی کامل ادراه‌کل راهداری چهارمحال وبختیاری برای حماسه اربعین

آمادگی کامل ادراه‌کل راهداری چهارمحال وبختیاری برای حماسه اربعین مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به توجه به چالش‌ها و آسیب‌هایی که در ایام شیوع بیماری کرونا شامل حال عوامل حمل‌ونقلی این اداره کل شد اما با همه محدودیت‌ها و مشکلات جابه‌جایی زوار توسط این حوزه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری) روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جلسه کمیته حمل‌ونقل سوخت که یکی از کمیته‌های ستاد اربعین استان است گفت: امسال نیز برگزاری همایش عظیم و حماسی اربعین را در پیش داریم که با رفع نواقص سال‌های گذشته امیدواریم خدمت‌رسانی بهتری را به مردم ارائه دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: امسال به علت محدودیت‌های بیشتر از جمله کمبود اتوبوس و راننده، فضای کاری سنگین و گرمای هوا وظیفه کاری این اداره کل سنگین‌تر است که مدیریت دقیق‌تری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه این اداره کل در سه حوزه عملیاتی برای حماسه اربعین آمادگی دارد، ادامه داد: راهداری و تامین زیرساخت‌های مسیر منتهی به خوزستان یکی از حوزه خدماتی است که 20 الی 30 شاخص از جمله آسفالت و روکش آسفالت، نیوجرسی، شست‌وشو، نصب تابلو ... برای این محور در نظر گرفته شده بود که با پیگیری‌های انجام شده رفع شدند.

غلامی اظهار کرد: به توجه به چالش‌ها و آسیب‌هایی که در ایام شیوع بیماری کرونا شامل حال عوامل حمل‌ونقلی این اداره کل شد اما با همه محدودیت‌ها و مشکلات جابه‌جایی زوار توسط این حوزه انجام می‌شود.

وی کمیته سوخت‌رسانی حوزه سوم عملیاتی این اداره کل دانست و گفت: حماسه اربعین امری دلی است که می‌طلبد با وجود همه محدودیت‌ها مردم نیز به کمک این کمیته بیایند و افرادی که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت می‌کنند مسافرانی که در طول مسیر می‌بینند را در صورت امکان در قالب نذر مسافر با خود همراه کنند.